Nytt klubbmedlemserbjudande

En av de äldre medlemmarna på Utsidan.se är Buda. Som ett litet tack för all utmärkt info genom åren vill han nu betala igen med något som kanske kan intressera Klubbmedlemmar.

logga
Andreas driver ett Bed & Breakfast under sommaren i den lilla västkustpärlan Strömstad högt upp i Bohuslän. Området lämpar sig ypperligt för de flesta typer av utomhusaktiviteter. Anläggningen ligger på en egen halvö med norra Europas saltaste vatten runt omkring. Klättring, kajakpaddling, vandring, mountainbike, orientering, fiske, geocaching och mycket annat kan utövas rakt utanför dörren. Hällekind B & B ligger i en naturskön sluttningstomt ned mot havet och har egen strand och brygga för sina gäster.

Nere vid vattnet finns också en klippa som nu tagits fram ur lövverket och väntar på att bli utforskad av någon duktig klättrare.

Hällekind B & B lämnar 10 % rabatt på all logi i sommar mot uppvisande av Klubbmedlemskortet. Uppge vid bokning att du är sugen på lite utomhuskul i sommarmeteropolen Strömstad.

Såhär blir du medlem i Utsidan Klubb

Välkommen till Hällekind önskar Andreas & Martin med personal!

oversiktUtsikt över anläggningen
huvudhusHuvudhus från väster

Till Hällekinds hemsida

2004-06-23 11:11   danielb
Betyg: 5
Låter mycket intressant

2005-07-02 20:57   beholdstar
Hällekind är ett underbart ställe.

Tisdagen den 3 december 2002 gick Utsidan Klubbs första event av stapeln. Ca 350 äventyrs- och vinterhungriga medlemmar dök upp, fler än vi vågat ... 10 kommentarer
Namn: Anders Stävhag Ålder: 36 år Bor: Frösön, Jämtland Yrke: Doktorand och universitetsadjunkt Familj: sambo och 2 pojkar Intressen: Dykning, äventyr, expeditioner etc Utsidan Klubbmedlem ...
Namn: Mattias Olson Ålder: 28 Bor: Midsommarkransen Yrke: Student Familj: Flickvän Intressen: paddling, träning, multisport, snö och ...
Vi har ett kajakpaket från Point 65 som vi vill auktionera ut till våra Klubbmedlemmar. Paketet innehåller en gul Point K1R(se mer info nedan), ...
Klubbmedlemmar får 20% rabatt på startavgiften i Björkliden Arctic Mountain Marathon.