Kajakauktion för Klubbmedlemmar

Av: bengtemil

Vi har ett kajakpaket från Point 65 som vi vill auktionera ut till våra Klubbmedlemmar. Paketet innehåller en gul Point K1R(se mer info nedan), paddel, kapell och transport hem till dörren.

Listpriset för detta paket är ca 13 000 kr, nu säljer vi det till högstbjudande.

Startpriset är 5 000 kr och auktionen hålls öppen till fredagen den 16 maj kl 13.00. Skicka in ditt bud till emil.hellstrom@utsidan.se och följ sedan budgivningen på Utsidans förstasida samt på den här sidan. Glöm inte att ange namn och medlemskod i mailet!

Observera att auktionen endast är öppen för Klubbmedlemmar! För mer information om hur du blir medlem i Utsidan Klubb klicka här!

Budgivningen är stängd. Vinnande bud blev: 11 100 kr, Lars E

Point K1 R (roder) - en sportig, lättmanövrerad och snabb kajak med suverän prestanda även i grov sjö, vilket gör den uppskattad av krävande paddlare. Släprodret gör kajaken lättstyrd.

En damgrupps färd med kajak från Pielavesi i mellersta Finland ner till Lahtis, det blev en långtur på 17 dagar och 398 km. 1 kommentar
Är man ute och rör sig i naturen regelbundet så är det klart att man då och då stöter på djur. En del av dessa möten är mer minnesvärda än andra. Här ... 4 kommentarer
En efterlängtad tur i tvåmanskajak tillsammans med barnen fyra och åtta år gamla. 2 kommentarer
Anna Björnström har skrivit och illustrerat boken "Brisk och havskajaken" som handlar om en dag i kajaken på havet ur ett barns perspektiv. Här är ...
Andra deltagaren i Äventyrliga dagen blev Olle 19 år, det blev paddling på Södra Storsjön och övernattning på en av öarna i sjön.