Lätt klädd i regn
-praktik Det är inget att hymla med, det är lättare och behagligare att vandra och vara i fjällen om det inte regnar. Det är också inget att hymla om ...
Av: admin
-praktik Det är inget att hymla med, det är lättare och behagligare att vandra och vara i fjällen om det inte regnar. Det är också inget att hymla om att det regnar en del i fjällen. Sarek tillhör de nederbördsrikaste områdena i Sverige. Så fjällvandraren måste lära sig hantera regn så att det ...
Källa: fjaderlatt.se
Läs mer
Forumdiskussioner
- Fjällvandring Kan man inte åka tåg till fjällen längre?
- Fjällvandring Nordkalottleden från Abisko till Kilpisjärvi
- Fjällvandring Tips inför vandring i september
- Fjällvandring Offerdalsfjällen i september?
- Fjällvandring Videsnår och Nissonvággijohka( till Lapporten)
- Fjällvandring Utökning av Treparksmötet
- Fjällvandring Råd begärs angående överfart av Sarek
- Fjällvandring Boka en båt från Ritsem till Ahkka