Årets svenska varumärke

Av: admin

Haglöfs har i dagarna tilldelats utmärkelsen Årets Svenska Varumärke i den prestigefyllda tävlingen Gear of the Year. Vinnarna i tävlingen, som årligen arrangeras av branschtidningen Sportfack, presenterades under Swesport-mässans första dag.

"Den svenska flaggan är ett kvalitetsbegrepp över hela världen. Årets Svenska Varumärke har haft ett fantastiskt år med hög tillväxt, de har öppnat sin första egna koncept butik, de har en långtgående miljöpolicy och en ny stark ägare i ASICS. Årets Svenska Varumärke är Haglöfs." löd motiveringen.
Logga in för att kommentera
Bli medlem
Glömt namn/lösen?

Läs mer

En reseberättelse om en solovandring som börjar med ett fjällmaraton och därefter utgår från Vålådalen och går över Stensdalsfjällen och Bunnerfjällen 5 kommentarer
Vad ska med på turen? Med en packlista blir det enklare att ha koll, här har vi samlat packlistor för några aktiviteter att utgå ifrån. I forumet ...
Niklas vaknade upp en morgon, han hann inte mycket mer än att öppna ögonen innan tusen frågor dök upp i huvudet. “Vart är jag? Vad har hänt med mitt ...
Tolvte delen i en artikelserie om skapandet av det svenska outdoor-märket "Norra". 1 kommentar
Elfte delen i en artikelserie om skapandet av det svenska outdoor-märket "Norra". 1 kommentar

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.