Jag tipsar om fina naturområden för vandringar och utflykter. Mestadels från Västsverige.

Jag vill inspirera människor till att ge sig ut på vandring och uppleva spännande och vacker natur. Långa vandringar eller bara en fin utflykt till något sevärt.
Till exempel har GöteborgsPosten skrivit om min sida i syfte att locka deras läsare till att vandra. "Hemsida" nedan.

Användarnamn: Vandringstipsarn

Intressen: Vandring, Litteratur, Orientering, Foto, Resor, Natur, kultur,

2018:
Maj, Juni, Juli

Jag tipsar om en av mina absoluta favoritvandringar.

Hej alla ni friluftsmänniskor (eller blivande) som precis som jag njuter av att vistas i naturen och inspireras av att få se vackra och spännande platser. Jag har sedan 2012 försökt att inspirera till vandring, promenad och utflykter. Jag huserar mest i Västsverige, Göteborg och 20 mil åt alla väderstreck, med undantag för väster, där det är på tok för blött

Men nu känner jag att jag måste ta mig tid att skriva av mig lite här på utsidan.se också, som ju har så många likasinnade läsare och skrivare. Men mitt första vandringstips här på utsidan.se blir inte från Västsverige utan från vårat knöliga grannland Norge där man hittar den vackra, vilda och dramatiska Aurlandsdalen. Jag har vandrat dom 2 milen ned genom dalen vid 6 tillfällen, och mått lika bra varje gång. Vid 3 tillfällen har jag haft med mig vandringsgäng som fått njuta av dalens storslagna natur. Det har varit mycket uppskattat, om nu inte människorna ljugit för mig.