Vill med min sida och blogg visa att även funktionshindrade vill och kan ta sig ut i vildmarken.
I samarbete med:

Intresserad av camping och vildmarksturer. Brukar bli några stycken längre turer per år som jag gör tillsammans med min hund. Eftersom jag själv sitter i rullstol så är alla turer genomförbara för folk med rullstol, Intresserade kan höra av sig till mig via min hemsida om man vill följa med. Alla är välkomna, oavsett handikapp eller inte.

Användarnamn: Andersgustav

Intressen: Friluftsmat, Expeditioner, Vandring, Navigering, Foto, Resor

Kall natt

För lite mer än en månad så var jag ute på årets första tältnatt, närmare bestämt i Erstaviks naturreservat, nu är vi i slutet av maj så då ska det väl inte vara så kallt på natten tänkte jag, men hejsan vad fel jag hade.

Det finns många orsaker till att jag sticker ut och tältar, en utav dem är frihetskänsla, att göra precis  vad man vill och när man vill. Missförstå mig inte, jag har en underbar fru som låter mig göra precis vad jag vill, hennes stöd och support betyder väldigt mycket, men när man är i stort sett själv, då har man bara sig själv att tänka på, det och lyckan över att klara av de hinder som uppstår efter vägen när man är ute och tältar är för mig äkta glädje. Tro mig, det finns lättare sätt att tillbringa natten på än i ett tält, men för mig är det enbart en positiv känsla.