Morgonen bjöd på ett rätt tort väder så tältet kunde packas ner nästan tort.
En stund senare klarnade vädret upp ännu mer och det var trevligt att ...
Kabinbanan upp. Gick upp till toppstugan i dimma. Goda våfflor där och sedan gå ner till dalbotten. En fin tur i ok väder.
25.8
Jag är här tidigt, i soluppgången. En paus i de vandrande lågtrycken från Atlanten nu. Friska, varma vindar från söder. Havsörnen cirklade ...
Morgonens regnblåsa drog förbi medans jag kurrade i sovsäcken. Kunde till och med halvtorka tältet i den kvarvarande vinden.
Under eftermiddagen ...
Det drog in ett regnade under natten och morgonen så tältet förblir blött. Men sen visade sig solen några minuter mitt på dagen.
Jag böjar närma mig ...
Börja blogga!
Vill du nå ut med dina äventyr till över hundra tusen friluftsintresserade? Börja blogga på Utsidan! Här hittar du en guide över hur du kommer igång.
BloggarkivetUtökad sökning
Populära bloggar
4244 visningar (4v)
1080 visningar (4v)
1066 visningar (4v)
531 visningar (4v)