Det blåste lite mindre än väntat men fortfarande en hel del. En fördel var att jag kunde torka alla underställ på morgonen. Insättningen gick också ...
1 kommentar
Igår före jobbet blev det en liten tur runt Sandbäckstjärn i Karlstad. Det är alltid gött att röra lite på sig innan jobbet. Denna pärla ligger på ...
Detta blev en längre dagstur där jag besökte några platser jag inte varit på innan. Kul!
1 kommentar
Det blev att plocka fram sommarkläderna igen denna dag. Det kändes rätt när solen lyste och det var vindstilla.
Men vid tiotiden gick solen i moln ...
1 kommentar
En väldigt kort men fin kajaktur vid Sunne kyrka. Det blåste inget så sjön låg helt blank.
Börja blogga!
Vill du nå ut med dina äventyr till över hundra tusen friluftsintresserade? Börja blogga på Utsidan! Här hittar du en guide över hur du kommer igång.
BloggarkivetUtökad sökning
Populära bloggar
4244 visningar (4v)
1080 visningar (4v)
1066 visningar (4v)
531 visningar (4v)