En dag som ledare för skridskotur för Friluftsfrämjandet och SLSK. Två fina isar men bitvis tunna och tunt snötäckta.
En dag för att reka inför nästa dags organiserade tur. Vi fann ganska små fina ytor att åka på, men hade en skön dag.
Börja blogga!
Vill du nå ut med dina äventyr till över hundra tusen friluftsintresserade? Börja blogga på Utsidan! Här hittar du en guide över hur du kommer igång.
BloggarkivetUtökad sökning
Populära bloggar
4244 visningar (4v)
1080 visningar (4v)
1066 visningar (4v)
531 visningar (4v)