Bloggar > Christers utsida

Christers utsida

Smyglansering av Turer

Jag snickrar just nu på ett par nya Utsidan-funktioner, Turer och Färdspår. Det är inte dags att slå på stora trumman än, men med ett lite blogginlägg kanske man får en lagom liten skara som vågar ... Läs mer.. 3

Bilder i bloggar

Nu tror jag mig ha fått ordning på bilduppladdning till bloggar, och som bevis på detta får jag väl blogga lite...  Här en stämningsbild från Gesunda i påskas, en tävling med det speciella namnet ... Läs mer.. 2

Tuff björn vid Donner Summit

Fick denna historia av en kompis i Reno, Nevada. Uppe vid Donner Summit nära Truckee i Sierra Nevada-bergen (där jag förövrigt lärde mig klättra en gång i tiden) hade en björn kommit ut på en bro. ... Läs mer..

Banff Film Festival - minirecension

Grabbarna på Pathfinder Travels lyckades fylla Skandia-bografen i Stockholm till bristningsgränsen igår, då man återigen visade ett urval av det bästa från förra årets Banff Mountain Film ... Läs mer.. 2

Back in business...

Så var man tillbaks i staden igen då efter en skön semester i Dalarna och Hälsingland, och en veckas fiske/paddling nedför Råstoätno (reseberättelse och bilder kommer). Ja varför bor man in Stockholm ... Läs mer.. 1

På resande fot

Påhittet att lansera nya Utsidan efter en veckas fjällvistelse och före resan till landstället i Injön idag får nog ses som ett av mina mer tokiga sådana... Men efter att ha micklat så länge till och ... Läs mer.. 1

Utsidan 3.0 ser dagens ljus

Efter en veckas avkopplade paddling och fiske längs Råstoätno och Lainoälven är det nu äntligen dags att lansera nya Utsidan, eller Utsidan 3.0 som vi kallar den här versionen internt. Lite ... Läs mer.. 8