Min relation till naturen igår ,idag och förhoppningsvis imorgon

Jag är en kvinna som känner mig udda med mitt intresse för
fjäll.Friluftliv. etc. Skulle vilja lära känna männniskor med
samma intersse. Jag har alltid varit intersserad och har lovat mig själv att gå i fjällen varje sommar så länge mina ben bär mig.
boken Vandra fjäderlätt gav mig hopp. Längtar även efter
att åka skidor . Vandrar dagligen i skogen med min hund.

Användarnamn: Annicas fjällängtan

Intressen: Friluftsmat, Hundspann, Vandring, Turskidåkning, Foto

mera

Den biologiska klockan ropade   BARN. BARN  BARN
När vår äldsta dotter var ett halvår  gjorde vi en tur till fjällen och gick dagsturer på sommaren. Vid ett tillfälle så fick vi gå ett längre tag  i motvind och det var något som hon inte uppskattade hon skrek oavbrutet tills vi var i bilen .Det gjorde oss överbeskyddande förstabarnsföräldrar lite förskräckta.

Året  var 1986 och jag  hörde i radion att de startat ett Friluftsdagis "I ur och skur" på Lidingö och tänkte att det skulle jag verkligen  vilja att mina barn skulle få vara på.

Fortsättnig -IGEN

jag är ju ny i det här gebitet och när jag rättade till ett stavfel så försvann

Fortsättning

Intresset var väckt.....

Jag har en blogg

Jag har haft en liten svacka

Hej alla utsidantyper!

Jag har  haft en lite svacka i min pigghet.