Bloggar

Börja blogga!
Sida: Första Föreg. 1 2 3 4 Nästa Sista
Idag blåste det lite mindre, så det blev lite längre distans än igår. Tar lite kortare dagar i början för att vänja in kroppen. En ryggspärr från ... 1 kommentar
Sverige-Norge runt
Det var lite mer sydligt motvind idag trots att jag låg i lä bakom halvön Björkön. Så det blev kortare idag trots lite mer paddel tid. Men det är bra ... 2 kommentarer
Nu är jag igång, det känns skönt efter all förberedelser. Kajaken vägde in på ca 65 kg, mycket är mat och vatten men kunde nog minskat ner ... 1 kommentar
Vid Snogeholm går två deltagare vilse. Avstängda mobiler och vattnet slut. Ger mig ut på räddningsuppdrag i stekande solsken och ivrigt påhejade av ... 1 kommentar
Anders Hermansson
Nu börjar starten närma sig i stormsteg. Lättvikt är det då inte med utrustning för både sydlig högsommar och nordliga höststormar.  Men man paddlar ...
Sverige-Norge runt

2618 visningar (4v)
1890 visningar (4v)
1783 visningar (4v)

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.