En natt i hängmatta, även om inte allt gick som planerat
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Youtube filmer/klipp
- Trådstartare Jerre
- Start datum
Lästips
ANNONS
Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro
Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...
Shug hänger hammock på dragkroken på bilen. Plus lite annat skoj att titta på.
Riktigt skoj I gårmorse då jag blev intervjuad på Tv4 nyhetsmorgon I direktsändning. Väldigt nervöst innan men det gick fint då alla som jobbade där fick allt att kännas väldigt avslappnat.
www.tv4play.se
Fast i stormens öga: ”Nu vet jag hur jag reagerar när det verkligen gäller”
Det som till en början var tänkt som en fin fjälltur i Sarek blev en mardröm då vädret bestämde annat för Anders Eriksson. En oväntad storm gjorde det...
Det är inte förrän man är där som man vet vilka grejer man saknar. Det psykiska kan vara jobbigt, men gillar man läget och prylarna verkar hålla så är det inga problem.Riktigt skoj I gårmorse då jag blev intervjuad på Tv4 nyhetsmorgon I direktsändning. Väldigt nervöst innan men det gick fint då alla som jobbade där fick allt att kännas väldigt avslappnat.
![]()
Fast i stormens öga: ”Nu vet jag hur jag reagerar när det verkligen gäller”
Det som till en början var tänkt som en fin fjälltur i Sarek blev en mardröm då vädret bestämde annat för Anders Eriksson. En oväntad storm gjorde det...www.tv4play.se
Ja psyket spelar in otroligt mycket. Bara att underhålla sig själv om dagarna. Men en riktig bra ventil när det blev ovanligt tufft var att sända meddelande till frun via nödsändaren. Det gav en otrolig boost😍🙂Det är inte förrän man är där som man vet vilka grejer man saknar. Det psykiska kan vara jobbigt, men gillar man läget och prylarna verkar hålla så är det inga problem.
2 muppar i Sarek (Peter Tjärnlund).
Den här gillar jag!! Väldigt fin film med två sympatiska karaktärer. Lite väl mycket supa-prat kanske, men bortser man från det så.
Annars tenderar ju mycket från fjäll och Sarek på YouTube vara fullkomligt odrägligt att titta på - väldigt mycket spexiga, glättiga och hurtiga YouTuber-wannabees... Jag spyr. Jag har haft lite Sareklängtan ett par kvällar nu men inte hittat så mycket som jag står ut att titta på. Men de här vandrarna är ju av en sort som man vill identifiera sig med, opretentiösa men uppenbarligen rutinerade, så det var en både trevlig och informativ filmstund. 
Den här gillar jag!! Väldigt fin film med två sympatiska karaktärer. Lite väl mycket supa-prat kanske, men bortser man från det så.
Senast ändrad:
Jag håller med den där var riktigt underhållande 🙂👍2 muppar i Sarek (Peter Tjärnlund).
Den här gillar jag!! Väldigt fin film med två sympatiska karaktärer. Lite väl mycket supa-prat kanske, men bortser man från det så.Annars tenderar ju mycket från fjäll och Sarek på YouTube vara fullkomligt odrägligt att titta på - väldigt mycket spexiga, glättiga och hurtiga YouTuber-wannabees... Jag spyr. Jag har haft lite Sareklängtan ett par kvällar nu men inte hittat så mycket som jag står ut att titta på. Men de här vandrarna är ju av en sort som man vill identifiera sig med, opretentiösa men uppenbarligen rutinerade, så det var en både trevlig och informativ filmstund.
![]()
Tycker Ted Weirums serie om hans Gröna bandet vandring är bra.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg