Vita blixten - var köpa i stockholm?

Skulle vilja få tag i ett par vita blixten att ha nere i södern för då få gånger de kan behövas.

Nån som har något tips om nån ÖB eller liknande som har dem inne för tillfället?

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
I Östergötland kan man nog hitta dom på ÖoB i skänninge som har en avdelning med överskottsmatriel.

Enligt min säkra källa C, hade varken Ö&B i Skänninge eller Ö&B i stan (det vill säga Linköping) några Vita blixten. Visserligen var killen som hade ansvar för den militära avdelningen i Skänninge, ledigt för dagen...

Jakten fortsätter...

Men prova med att höra med dom på öob i skänninge. Öob köptes upp av runsvengruppen som har sitt huvudkontor där. Kan kanske gå att fixa fram snabbt där då öob har sitt stora centrallager i skänninge.

För den som vill veta.

Den ansvarige för den militära avdelningen på Ö&B i Skänninge var tillbaka på jobbet igår. Enligt honom fanns det kanske fem par skidor kvar; de hade väl varit undangömda i fredags. Några ytterligare skidor plockar de inte hem eftersom de ska utgå ur sortimentet.

Själv har jag nu lagt in en beställning hos Armyshopen istället. De har obegagnade skidor.

nästan helt of topic...men
Var och tog en härlig tur igår på mina vita blixtar och dom är oslagbara när det gäller allt förutom när det kommer till sprint tävling:)
lycka till alla sökare och sluta inte leta!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips