Vise kajak hvor? Kajakdagarna 21-22 maj:Fischer eller?

Trenger litt hjelp til hvor vi bør vise frem kajakkene våres for det svenske markedet.
-Kajakdagarna 2005 med Magnus Fischer 21-22 maj (v/Sjøhistoriska Museet Stockholm)
-Eller Kajakdagarna i Nordstan Göteborg 24-28 maj? (hva er egentlig dette?)
Har desverre ikke anledning til å stille ut under SKM.
Håper ikke dette slettes, er ikke ment som reklame, men som en hjelp til hvor vi kan få lov til å vise kajakker som ikke er å få kjøpt i Sverige.
Vennlig hilsen Ut I Naturen AS.

Arnt Aa; sa:
Trenger litt hjelp til hvor vi bør vise frem kajakkene våres for det svenske markedet.
-Kajakdagarna 2005 med Magnus Fischer 21-22 maj (v/Sjøhistoriska Museet Stockholm)
-Eller Kajakdagarna i Nordstan Göteborg 24-28 maj? (hva er egentlig dette?)
Har desverre ikke anledning til å stille ut under SKM.
Håper ikke dette slettes, er ikke ment som reklame, men som en hjelp til hvor vi kan få lov til å vise kajakker som ikke er å få kjøpt i Sverige.
Vennlig hilsen Ut I Naturen AS.

Satsa på Sjöhistoriska 21-22 Maj

Kajakdagarna i Nordstan är nog mest för de närmaste sörjande

Hans Friedel

http://www.nykopingskanotvarv.se/

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Arnt,

Hoppas att ni kommer till Magnus Fischers "kajakdagarna" så att jag får möjlighet att titta närmare på kajaker från Seda och Ruahine.

hassex; sa:
Kajakdagarna i Nordstan är nog mest för de närmaste sörjande

Hans Friedel

http://www.nykopingskanotvarv.se/

Va? Vadå närmast sörjande? Är det alla som bor söder om Göta kanal och öster om Vättern?

Jag känner inte till någondera, men jag vet bestämt att jag åker inte ända upp till Fjollträsk för att titta på kanoter om jag kan åka till Nordstan. En perfekt miljö, med massor av folk som passerar hela dagarna. Varför åka 45 mil när man kan nöja sig med att åka 5 mil?

Va? Vadå närmast sörjande? Är det alla som bor söder om Göta kanal och öster om Vättern?

Jag känner inte till någondera, men jag vet bestämt att jag åker inte ända upp till Fjollträsk för att titta på kanoter om jag kan åka till Nordstan. En perfekt miljö, med massor av folk som passerar hela dagarna. Varför åka 45 mil när man kan nöja sig med att åka 5 mil? [/QUOTE]

Kajakdagarna i Nordstan verkar mest vara ett företagsjippo inget fel med det

http://www.nordstan.se/index2.html

Vill man se kajaker av olika märken är det bättre att bege sig till Stocken träffen trist nog samma helg som SKM annars hadde jag åkt dit.

Att bedömma folk efter var dom bor låter rätt trist. Kanske inte direkt vad den här världen behöver

Hans Friedel

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips