Vindskydd i Göteborg område

Hej!

Vet någon om hur kan jag hitta information om vindskydd nära Göteborg (kanske 50 km avstånd)?
Jag hittat den websida: http://www.sovplats.se
Det känns som om precis vad jag behöver men de har ingen data för Göteborg område.

Tack

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.
Gröna kartan har ju vindskydd utsatt. Kan vara lite lurigt ibland dock då de verkar ha bytt ut en del vindskydd till nåt som man inte kan sova i. Kan vara bra att höra sig för nånstans (förslagsvis här) innan man ger sig ut för att sova i ett sånt.

Vindskyddet vid Sandsjöbacka sjön var fint när jag var där för några månader sen. Vindskyddet vid Horsikan, i Mölndal, var dock utbytt mot ett sånt där nytt modernt som jag inte gillar.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips