vill ha jörnkänga , hur gör jag ?? :)

Jörn är kanon!

Kan bara instämma i några föregående talare..
(har antifrys m Vibram & näbb)

* Vibram (utan klack) är snorhala på tex plogad väg.
* Beställ dubbla filtladdor + sulor när du ändå håller på.
* Ta till storleken beroende på användningsområde så att de inte blir otympliga i onödan.
* De är underbart sköna att ha på sig!

Hoppas på en griskall vinter! / :)

har hört att man kan, föutom att mäta sin fot även kan rita av den och skicka upp den till dem , för att få en formsydd sko , är det riktigt ?, har nån provat ?

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
david.roennlund; sa:
har hört att man kan, föutom att mäta sin fot även kan rita av den och skicka upp den till dem , för att få en formsydd sko , är det riktigt ?, har nån provat ?
Rykten ja! Stämmer inte, de vill bara ha längdmåttet i mm å veta hur många strumpor du skall ha i skon. Standardstorlek med bred läst är vad de har. Du kan prova hemma och är det fel storlek kan du skicka tillbaka och få nya.

Rykten ja! Stämmer inte, de vill bara ha längdmåttet i mm å veta hur många strumpor du skall ha i skon. Standardstorlek med bred läst är vad de har. Du kan prova hemma och är det fel storlek kan du skicka tillbaka och få nya. [/QUOTE]

Ok !
Då vet jag läget !
tackar!

Sommarkänga

Beställde ett par sommarkängor 1994 från Jörns. Jag skickade in måtten på min fot och fick ett par perfekta kängor för vandring. MEN det var inte bra med näbben. Den fastnade i rötter på stigarna och jag fick lära mig att lyfta fötterna högt för varje steg.
Jag gick med dem i sju säsonger = sju veckor drygt. De ser slitna ut, men är mjuka och sköna. Nu står de i garderoben och dammar om nån är intresserad. Min skostorlek är 39.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips