Vill gå hela Kungsleden !!

Jag vill gå hela Kungsleden i ett svep. 45 mil. Är det någon som är intreserad av samma sak.
Jag är mer intresserad av att uppleva saker än att prestera. Vill gärna vet om det finns någon som vill prata vidare och delar min ambition/mål ?

Om någon som gjort sträckan kan komma med tips är jag tacksam för dem.

MVH

MF

Hela Kungsleden

Jag vill också göra det. Dock kommer sommaren att gå åt en resa i Syd Amerika och förhoppningsviss en vecka i Sarek. Till nästa år kan jag tänka mig just en sådan tur. Syd till norr?

Det låter kul att ta hela leden på en gång.

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Kungsleden i ett svep

Hej!
Skall du gå från norr till söder eller tvärtom? Jag skall gå hela leden men har inte bestämt mig för vilket håll jag skall börja ifrån. Meningen med min vandring är att se hur snabbt det är möjlgt för mig att ta mig de 45 milen men jag kommer inte enbart fokusera på vandringen utan även försöka uppleva så mycket av naturen som det bara går utmed vägen.
Vi kan ju träffas på något ställe utmed leden!

Ha det bra!
Magnus

N-S eller S-N ????

Jag vet inte vilket håll jag skall gå åt. Jag är än så länge bara i ett planeringsskede och har ännu inte bestämt om det blir i år eller nästa år.

Jag vill gärna veta vilket håll som är att föredra N-S eller S-N ??

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips