Vill gå hela Kungsleden !!

Jag vill gå hela Kungsleden i ett svep. 45 mil. Är det någon som är intreserad av samma sak.
Jag är mer intresserad av att uppleva saker än att prestera. Vill gärna vet om det finns någon som vill prata vidare och delar min ambition/mål ?

Om någon som gjort sträckan kan komma med tips är jag tacksam för dem.

MVH

MF

Hela Kungsleden

Jag vill också göra det. Dock kommer sommaren att gå åt en resa i Syd Amerika och förhoppningsviss en vecka i Sarek. Till nästa år kan jag tänka mig just en sådan tur. Syd till norr?

Det låter kul att ta hela leden på en gång.

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
Kungsleden i ett svep

Hej!
Skall du gå från norr till söder eller tvärtom? Jag skall gå hela leden men har inte bestämt mig för vilket håll jag skall börja ifrån. Meningen med min vandring är att se hur snabbt det är möjlgt för mig att ta mig de 45 milen men jag kommer inte enbart fokusera på vandringen utan även försöka uppleva så mycket av naturen som det bara går utmed vägen.
Vi kan ju träffas på något ställe utmed leden!

Ha det bra!
Magnus

N-S eller S-N ????

Jag vet inte vilket håll jag skall gå åt. Jag är än så länge bara i ett planeringsskede och har ännu inte bestämt om det blir i år eller nästa år.

Jag vill gärna veta vilket håll som är att föredra N-S eller S-N ??

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips