Veckotävlingen

Jag får vara nöjd med det lilla. Tog en liten abborre på bottenmete idag. Den krokade sig själv på cirkelkroken jag använde... Hade hoppats på sutare idag men icke.... 12 poäng för mina två abborrar....
IMG_20220710_144608019_HDR.jpg

IMG_20220710_144021555_HDR.jpg

Snodde broders kökspall...
IMG_20220710_142007494.jpg

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Aktuell ställning:

fiskarlennart, 67 p
lausvik, 52 p
Norgefiskaren, 37 p
Ahvenet, 33 p
Trasselkludd, 29,5 p
pegason, 25,5 p
Mille, 4 p
Maya, 3 p

Snipjägar´n hade båten i sjön (eller gölen?) och vann veckans omgång tätt följd av den kattmatsmetande Lennart. Trassel håller dock fortfarande pegason bakom sig. Hur länge?

Aktuellt

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!
Kallt var det och näckrosorna för täta. Dessutom var det mört som ville sno mitt sutarbete. Till slut lyckades jag i alla fall nypa fast en men eftersom jag inte har någon katt fick den, efter en skarp tillsägelse, plumsa tillbaka. Själv packade jag ihop, åkta hem och funderar nu på om jag ska äta frukost nu eller när jag vaknar igen... Himla påfund det här med att fiska tidigt på morgonen.

Sommaren är kort! Vad gör du nuförtiden?

Jo mitt korta pass i dag var under Tomas Ledins soundcheck och skyller mitt bompass på den samme... Sitter nu på balkongen och lyssnar på sommaren är kort, mfl och planerar för bottenmete i morgon när alla tosiga turister och fans antingen ligger å sover ruset av sig eller har lämnat byggda.... Utsikt från balkongen mot slottet där dom spelar låt mig säga, högt....
IMG_20220716_201524999_HDR.jpg

Senast ändrad:

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.