Varning för användare Daniel Ljungkvist i Köpingsvik

Han tog swish betalning och sänder sedan inte något eller returnerar pengarna. I mitt fall klätterrep.
Användare borttagen nu?
Ville ävens älja en uppblåsbar kajak.

Jag kommer polisanmäla.

Bilagor

• IMG_2521.jpg
    IMG_2521.jpg
    154.1 KB · Visningar: 206

clindh

Forumvärd
Anmäl alltid sådana här saker direkt till oss (via Kontakta) så kan vi agera. Jag har spärrat medlem nu.

Utsidan bistår Polisen vid eventuella utredningar, tyvärr är det sällan en enskild anmälan utreds men ditt fall kan tas upp igen senare om fler misstankar dyker upp och kan kopplas ihop.

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.
Frågan är om det var en falsk adressuppgift. Telefonnumret tillhör 070-252 43 95 (privatperson i Örebro län).
Namnet i swish stämmer dock.

Senast ändrad:

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips