Var rea på pjäxor?

Jag har hört det ryktas om att rean på skidpjäxor har börjat så smått i Stockholmstrakten. Jag är ute efter ett par salomon eller fischer skate-pjäxor med pilotbindningen. Problemet är att jag inte vet vart rean befinner sig. Är det någon som kan ge en ledtråd?

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.
Stadium gör väll sig av med det mesta inom skidväg inför sommaren här i Uppsala, det samma gäller Intersport och Fjällskog.

Skulle dock tro att det det bästa du kan göra är att slita på dig GTX-stället, vandrarkängorna och en ryggsäck med den viktigaste överlevnadsutrustning för urbana miljöer dvs. plånbok och mobiltelefon.

Därefter tar du valfri tunnelbana in till valfri affär i Sthlm och letar efter det du söker.

Lycka till!

tack men...

...inte nog med att jag inte finner några på rea, jag finner ju inte ens ngr till ordinarie pris. skulle modellen finnas så är de för stora eller för små. är ute efter salomons racing skate eller fischers rcs i storlekar kring 41 (salomon) och 40 (fischer). jag har varit på skidsport i bromma, fliesbergs i stan och de inte så proffsiga intersport och stadium. har inte hittat ett par. vad ska jag göra?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips