var köpa optimus nova billigast?

Billigast hitills är 1149 + 46 för trangia-adaptern. Jag föredrar svensk postorder. Någon som hittar billigare?

Tacksam för tips!

/Patrik

Det priset torde vara North Star Trading? Då tillkommer väl också frakt 80 kr? Jag tror att om man skall hitta det billigare så får man nog hoppas på någon rea i butik, jag har inte sett lägre ordinarie pris. Ev kan den vara billigare i USA (om man bortser från frakt + tull + moms) nu när $ droppat.

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
tango; sa:
Billigast hitills är 1149 + 46 för trangia-adaptern. Jag föredrar svensk postorder. Någon som hittar billigare?

Tacksam för tips!

/Patrik

Hej Patrik

Har nyligen genomfört en likadan undersökning, och har inte hittat ett bättre pris än ditt (beställ!! :) ), däremot skulle jag köpa trangias egen adapter, brännaren sitter mycket stabilare i vindskyddet med denna. (har testat båda)

/Gugge
[Ändrat av CanDman 2003-06-30 kl 08:53]

Begagnat?

Jag köpte mitt Nova på utsidans prylmarknad. Använt ett par gånger, 800 kr.

...Johan...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips