Var köpa Mountainhardwear

Skulle vilja skaffa mig ett par Chugach byxor och jacka. Men har inte lyckats hitta dem i Sverige.
Någon som vet var i Sverige eller inom EU man kan få tag på dem?

/Tobbe

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
Finns i luleå på Hägglunds. Jag har köpt en kanonbra jacka för några år sedan som fortfarande är lika fin.

Jo så långt kom jag också...är inte så jätteviktigt iof. Funderade på om man kunde få tag på laglappar för Mountain Hardwears Conduit-material, kanske någon har tips?

henkepenke86; sa:
Jo så långt kom jag också...är inte så jätteviktigt iof. Funderade på om man kunde få tag på laglappar för Mountain Hardwears Conduit-material, kanske någon har tips?
Kolla med Femmans Sport. De säljer en hel del Mountain Hardwear. Jag klämde på en MH Epic där för ca 4 timmar sedan. :)

Jo, jackan är inköpt där...de hänvisade mig till en vanlig sybehörsbutik. Men jag tänkte kolla upp fler möjligheter till "orginallaglappar".

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips