VAr kan man köpa m/90 uppdragssäck?

JAg söker den modifierade varianten, som har lock med innerficka, bredade bärremmar och locket går ned på sidorna. Söker även bär kuddarna till denna variant. GArderoben säger att deras lev. har gått i konkurs, och vet i princip ingenting om framtiden. Ngn som vet tel till fabrikatöre, eller den som har tagit över verksamheten, eller ngn annan affär som fortfarande för dessa?

Saccis uppdragssäck

Sacci:s uppdragssäck (den som försvaret använder) har ficka på insidan av locket och polstrade bärremmar så några kuddar behövs inte. De gör även en annan modell med lock som går ner på sidorna (P30). Uppdragssäcken kan köpas på www.recon.se eller hos militaryshop i Stockholm eller Göteborg (Malmö).

M v H,

Johan

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
Så här menade jag!

jag har en tidigare varoant av saccis uppdragssäck, precis som recon:s men utan polstrade remman. Det skall finnas bärkuddar till denna, iaf hade garderoben sådana förut. Den modifierade modellen jag talar om der precis ut som saccis uppdragssäck, dvs m90, men den har ett mycket större lock. Det är den jag letar efter. Om du har garderobens katalog så finns det en bild på den där
MVh Mikael Nyman

P30 från Sacci

http://www.recon.se/Ryggsackar/p30.htm

Locket täcker sidorna på säcken.

M v H,

J.

sturesson@hotmail.com (Rikard Bohlin)

Gäst
Sacci

Sacci gör uppdragssäcken, den finns att köpa på www.recon.se annars kan du fara till fabriken i Borlänge och handla till fabrikspriser, har själv en LK 100 därifrån.

Rikard Bohlin

Gäst
Ring

Gå in på www.sacci.se eller ring på 0243-14460. Jag tror dom bara har öppet på kontorstid. Fick min säck c:a 20% billigare under recons pris, utan prutning. Kunnig och trevlig personal./Rikard

Rikard Bohlin

Gäst
Tips

Gå in på deras hemsida www.sacci.se .
Fick min LK100 cirka 20% billigare under recons (www.recon.se) priser, utan prutning. Trevlig och kunnig personal med ett imponerade sortiment. Värt en omväg.

Liknande trådar

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips