En-pack finns. https://skafferimat.se/products/graddpulver-500g-akta?variant=46373274026328Skafferimat.se (det som tidigare var friluftsmat.se) säljer dessa, det är deras märke. Men det finns bara kvar 12-pack just nu.![]()
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Var hittar jag gräddpulver?
- Trådstartare Kristina&Neo
- Start datum
Tyvärr inte tillgängligt nu. Finns det verkligen inga andra fabrikat, eller svenska butiker som säljer gräddpulver?
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
HasseQ
Temp. avstängd
Är väl en oskriven regel att inte slänga ut frågor där svaret finns med en enkel googling. Så tänker jag i alla fall.
Får man fråga vilka affärer i Lund? Har den asieninriktade Lok-Chan nära stationen? Kallas det gräddpulver elelr heter det något helt annorlunda?Var bor du? LucuFood och Polonus-Poldeli i Malmö brukar ha äkta gräddpulver, men inte alltid och tveksamt om de skickar. Man kan ju alltid ringa och fråga.
Jag hittar det ibland även i andra invandraraffärer i Lund.
Nestle har en "mjölkersättning" som har väldigt hög fetthalt.
Men efterson 99% av de som finns på Utsidan hatar Nestle så är det väl knappast något du ens överväger att köpa.
Så att hitta något "grönt" och bra lär bli svårt.
Vi som struntar i Erat gröna tänk köper.
Har en affär i Happis som säljer Halal men när man går in där så funderar jag på halal... oliver, chili, fisk och inget annat som jag ens kan förknippa med Halal. Trodde att det var en slaktmetod (som jag avskyr) men han har riktigt skojiga importerade grejor. Speciellt de som det står Felix på....
Men efterson 99% av de som finns på Utsidan hatar Nestle så är det väl knappast något du ens överväger att köpa.
Har en affär i Happis som säljer Halal men när man går in där så funderar jag på halal... oliver, chili, fisk och inget annat som jag ens kan förknippa med Halal. Trodde att det var en slaktmetod (som jag avskyr) men han har riktigt skojiga importerade grejor. Speciellt de som det står Felix på....
Nido torrmjölk på 3,7% använder jag ofta - dock som mjölk och inte grädde. Letar nu efter gräddpulver och har inte hittat det hos Nestlé heller.Nestle har en "mjölkersättning" som har väldigt hög fetthalt.
Skafferimat har gräddpulver i lager nu. Men minsta förpackningen är 500g och kostar 252 kr. De har missuppfattat sin marknad.Nido torrmjölk på 3,7% använder jag ofta - dock som mjölk och inte grädde. Letar nu efter gräddpulver och har inte hittat det hos Nestlé heller.
Ja, såg detta -- men letar efter mindre och billigare förpackning. Min erfarenhet är att hållbarheten på mjölkpulver (och därmed också gräddpulver gissar jag) är begränsad när man väl brutit förpackningen.Skafferimat har gräddpulver i lager nu. Men minsta förpackningen är 500g och kostar 252 kr. De har missuppfattat sin marknad.
Det stämmer, inget du vill spara till nästa år. Kanske läge att hitta någon att dela med?Ja, såg detta -- men letar efter mindre och billigare förpackning. Min erfarenhet är att hållbarheten på mjölkpulver (och därmed också gräddpulver gissar jag) är begränsad när man väl brutit förpackningen.
Personligen har jag aldrig varit med om mjölkpulvret blir för gammalt.Ja, såg detta -- men letar efter mindre och billigare förpackning. Min erfarenhet är att hållbarheten på mjölkpulver (och därmed också gräddpulver gissar jag) är begränsad när man väl brutit förpackningen.
Liknande trådar
- Svar
- 30
- Visningar
- 4 K
- Svar
- 9
- Visningar
- 698
- Svar
- 6
- Visningar