vandrings Sällskap

Hej.
Sitter här och inser att jag inte har nån i min vänskapskrets som är intresserad av att vara ute och promenera med packning i skogen. Undrar därför om nån kanske skulle vara intresserad av att följa med. Går både med och utan barn men oftast med hund. Nu i helgen blir det bergslagsleden med början i ånnaboda och norrut får vi se hur långt man hinner. Kan väl höra av er säsongen har bara börjat.
Mvh/Micke
 
Gå ensam

Hej.
Sitter här och inser att jag inte har nån i min vänskapskrets som är intresserad av att vara ute och promenera med packning i skogen. Undrar därför om nån kanske skulle vara intresserad av att följa med. Går både med och utan barn men oftast med hund. Nu i helgen blir det bergslagsleden med början i ånnaboda och norrut får vi se hur långt man hinner. Kan väl höra av er säsongen har bara börjat.
Mvh/Micke


Vi tycks vara flera som delar din erfarenhet av att umgängeskretsen inte räcker till, klart det finns folk som vill vandra, men det beror lite på ditt geografiska område. Alltså, varifrån utgår dina vandringar?
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.