Jag är inblandad i ett liknande projekt, men med ett mycket lågt tempo. Jag och min kompis startade för två år sedan i Smygehuk, och har nu kommit till Koarp i södra Halland. Vi har alltså inte tankarna på att gå i ett sträck, utan vi går när vi är lediga ihop, en dag här och en dag här. Nu när vi lämnat Skåne kommer vi att gå över till 4- 7 dagars vandringar, tillåtna transportmedel är apostlahästarna och kanot. Vi hoppas kunna närma oss Lappland i a f innan 50-årsdagen, så det ger mig ca 20 år på mig... Platsar väl troligen i "varför göra en sak lätt när man kan göra den svår" kategorien, men det är ett kul sätt att umgås samt att vara ute i naturen, och det är nog det som är poängen för oss i alla fall.