Vandra i vår/sommar

Hej!
Jag är en 27-årig kille som är sugen att hitta lite trevligt folk att vandra med nu under våren och sommaren runt om i Skåne. Någon som är sugen? Bor i Malmö. Gillar även att paddla om någon är intresserad av det (har dock inte någon egen kanot, utan brukar i så fall hyra)

Hör av er! :)

Bra initiativ, både vandringssällskap och nya bekantskaper. Vi kunde köra nån enkel dagsvandring, gärna här ute på östra sidan. Är 31år från Ystad.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Vill hänga med på vandring!

Hej! Jag hänger gärna med på vandring! Kan vissa vardagar i augusti och nån helg i Augusti! Hör av er i så falll!
/Marina

Är intresserad, har dock inte semester förrän runt i slutet av augusti och början september.

I övrigt kan jag på helgerna, är intresserad av att bara vandra även övernatta. Liten varning, jag är ingen tältare, jag är trädberoende och sover i hängmatta ;)

BTW Paddling är högintressant, jag har planer på att paddla immeln runt och det kommer ta 5-6 dagar om någon är sugen på en långtur med lite fiske som inslag.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips