Värdering Garmin GPSMAP 60CS

Jag har en Garmin 60CS som jag funderar på att sälja men jag har ingen aning vad man ska ta ut för en sån? Den är köpt i USA november 2004, har amerikansk baskarta. Skicket är utmärkt förutom att gummi grejjen mellan gps:n och antennen är av. Inga repor eller skavanker i övrigt.
Är det någon som har en aning om vad som är ett rätt pris på en sån?

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Eftersom det inte vart nå mer synpunkter och jag är tänkter sälja min GPS så tar jag och lägger ut en annons på blocket pris ca1700-2000kr och ser vad som häner.

Någon annan som vet nått bra ställe att anonsera för att sälja av med en GPS?

Auktion...

Ett sätt att få ut ett marknadsvärde, eller åtminstone "dagens kurs" för en sån pryl, är väl att lägga ut den på Tradera. Med lågt utgångsbud och ett reservationspris som är det minsta du vill ha för den, så får du se vad folk är beredda att ge. Med reservationspris på t.ex 1750 kr så kan du ju i lugn och ro sätta 1 kr som utgångsbud...

Fast du kan inte lägga ut den på Tradera samtidigt som du har annons nån annanstans, det är emot Traderas regler. Kan vara bra att tänka på innan.
cool.gif

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips