Vad vill du kunna göra med dina "Kottar" ???

Jag såg att jag snart har 14000 kottar så det borde ju gå att växla in till en uppgradering utav medlemskapet. Jag skulle säkert ha mer användning för bloggfunktionen än en hög med kottar liggandes till ingen nytta...
 
Något av det tristaste som finns är när man läser ett inlägg i forumet med massa frågor och sedan när man tittar in några dagar senare så har vederbörande bara varit inloggad just den dagen hen postade inlägget. efter några månader så har vederbörande inte loggat in ännu.
så kan det även se ut efter vederbörande har fått sitt svar, puts väck.

tycker även det är skit trist med alla icke ifyllda profiler. ingen bild ,nada!
Sådana har jag tillåme sett göra inlägg i Mötesplatsen...........
såna här saker gynnar inte utsidan ett dugg!

Tänk om hjärnorna bakom denna kanon sida då gör så att för att göra vissa saker på utsidan tex göra inlägg men även svara. blogga med kanske begränsning. lr köpa 50% av medlemsnivån me kottar m.m så måste man ha en viss del kottar.

sina första kottar för att tex skriva i forumet får man genom att fylla i sin profil en viss procent.

Hade huvudvärk vid detta inlägg så ursäkta om ja va lite luddig ;)
 
Inte för att jag förstår vad kottarna är bra till, men det verkar vara bra att ha många... Skulle man kunna offra några av sina egna kottar för att minska andras innehav? Ett kottkrig alltså?
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...