Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
På http://www.arcteryx.nu finns prisangivelser, men om de gäller alla återförsäljare vet jag inte. Där kostar åtminstone Bora 80 och Bora 95 4600:- resp. 5100:-
tasmanian devil outdoor har väl aldrig varit en klätterbutik?
däremot är dom jättebra vad gäller kläder och ryggsäckar.
dom verkar vara ute mycket själva och prövar mycket grejor.
/johan
tjena utomjording!
det finns ett ställe i en liten avlägsen spiralarmsgalax som är i stort sett menlöst (hoppas att alla som nån gång läst liftarens guide till galaxen vet vad jag pratar om i a f.
innan tasmanian devil låg där dom ligger nu låg dom längre bort från stan på samma gata.
appropå klätterprylarna... dom tar ju hem grejor åt folk från en massa märken. det säger väl inte att dom är experter på allt dom tar hem. servicen är jättebra. dom är jättetrevliga, precis som du säger. Jag har höpt sele hos dom, nu har dom för övrigt arc'teryx selar också...så jag får väl köpa ny igen.
I början av sommaren 2024 så satt jag och funderade för mig själv att det vore kul med att få göra en vandring under sommaren eller hösten. Jag hade ...
Det börjar alltid med en karta. Eller i det här fallet en tumme som scrollar förbi ett foto på Instagram av ett turkosblått vatten omgett av klippor ...
2 kommentarer
Jag gjorde min första vintertur på 10 år genom Sareks södra gränstrakter mellan den 27:e mars och 5:e april. Den var tänkt att gå genom Änok, ...
5 kommentarer
Kan du verkligen se en elftedel av Sverige från Kebnekaise? Det låter imponerande – men är det sant? Jag testade påståendet, från svenska fjäll till ...