Vad kostar arcteryx?

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
tjena
den större varianten, 95 kostar 4900, i alla fall i den butik (tasmanian devil outdoor i linköping) som jag frågat efter den.
/Johan

Vid stora biblioteket (länsbiblioteket), inne nästan i centrum.

De är mycket trevliga men inte så kunniga iaf om klätterorylar (men de har inte så många).

//Gustaf (VIP kund)

klätterprylar

tasmanian devil outdoor har väl aldrig varit en klätterbutik?
däremot är dom jättebra vad gäller kläder och ryggsäckar.
dom verkar vara ute mycket själva och prövar mycket grejor.
/johan

på jorden!

tjena utomjording!
det finns ett ställe i en liten avlägsen spiralarmsgalax som är i stort sett menlöst (hoppas att alla som nån gång läst liftarens guide till galaxen vet vad jag pratar om i a f.

innan tasmanian devil låg där dom ligger nu låg dom längre bort från stan på samma gata.

appropå klätterprylarna... dom tar ju hem grejor åt folk från en massa märken. det säger väl inte att dom är experter på allt dom tar hem. servicen är jättebra. dom är jättetrevliga, precis som du säger. Jag har höpt sele hos dom, nu har dom för övrigt arc'teryx selar också...så jag får väl köpa ny igen.

Arcteryx - VIPkväll

Det ryktas att de har VIP-kväll på torsdag och att Arcteryx introduceras då.
Det kanske lönar sig att knacka på under torsdagskvällen.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips