Vad kan jag få för en ny Petzl Tikka + poche

Hej

Fick en helt ny Petzl tikka plus poche för den men jag har inte hittat något pris på den? och jag har redan en zipkka så tänkte sälja den, den är helt ouppackad vad kan man begära för den?

Var ju rätt lätt....

att hitta bara att gå in på Get Out's hemsida via Utsidan.se så fanns den där för 389.-. Och eftersom du säkert inte tänker lämna någon garanti och affären normalt bara lämnar garnti till första köparen så kan väl 300.- kanske vara ett ok pris om den är oanvänd. Eller så kan du ju ge bort den i julklapp det är ju snart dags. Kan även rekommendera att ha en liggande i bilen man vet aldrig när den kan komma till pass.

Salve

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
På första stället jag kollade låg den på 299...

Var realistisk och begär 150! Om nån ska göra sig besväret och dessutom handla utan garanti osv så tror jag det kan vara trögt att förvänta sig mer.

Dessutom är det förstås lite väl listigt att göra en sån här förfrågan i FORUMET istället för att sätta ut en säljesannons på prylmarknaden...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips