Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vad har ni för hundar?
- Trådstartare huskyiglo
- Start datum
En härlig dag i vintras med mina Siberian huskys.
Oerhört härlig känsla att samarbeta med en hel flock på det viset. Inte alls avis
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
två aussies, Meja och Siri. Sambon tränar lydnad, sök, spår och rapport. Med mig blir det skidåkning, löpning, cykling och vandring. Fantastiska hundar, älskar att jobba men är samtidigt duktiga på att koppla av och bara vara.
Någon gång i framtiden vore det kul med en fågelhund, både för jakt men kanske framför allt för skidåkningen.
Spana in de två galningarna på sambons blogg, www.mejsis.se
Någon gång i framtiden vore det kul med en fågelhund, både för jakt men kanske framför allt för skidåkningen.
Spana in de två galningarna på sambons blogg, www.mejsis.se
Jag har en 3-årig borzoi som heter Saivo. Hon tycker väl egentligen att bra uteliv är promenader på ca 2 timmar, i lagom värme, men hon hänger också på på skidåkning (generellt sett ospårat) och vandring (hon har sin egen ryggsäck för sin filt och mat
).
Vi har också tränat lite agility (ser lustigt ut, men hon klarar i stort sett alla hinder) och lure coursing (simulerad harjakt).
Vi har också tränat lite agility (ser lustigt ut, men hon klarar i stort sett alla hinder) och lure coursing (simulerad harjakt).
40 Siberians och 2 Border collies
Min sambo och jag har 40 Siberian Huskys och 2 Border Collies. Vi lever av hundspannskörning och att guida i skog och fjäll. Inte helt dumt alltså...
Läs gärna mer om Galmorlivet på de vita vidderna på mattisblogg.se
Min sambo och jag har 40 Siberian Huskys och 2 Border Collies. Vi lever av hundspannskörning och att guida i skog och fjäll. Inte helt dumt alltså...
Läs gärna mer om Galmorlivet på de vita vidderna på mattisblogg.se

Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg