Upplandsleden nu.

Ul dödaren , blev 49kg - en stroke beställd eller så har jag jävligt bra kondition när jag kommer hem om 2 månader...

Fyfasen du är helt jäkla galen 😳 . Villket jäkla monster till säck, om du ställer den på söder i Sthlm så kan du hyra ut den som en liten lägenhet för 10k i monaden 😎.
 
Mycket imponerande att ens komma på tanken att gå omkring med 49kg på ryggen.
Jag klarar precis av min egen ryggsäck och packning på ca 19kg..
 
Hmm... Påminner om militära laster.
Ser ut ungefär som dom packningar operatörerna från SAS bär omkring på när dom inte kan landsättas med helikopter eller skärm. Men då har dom dessutom några (olika beroende på uppgift i patrullen) patrullvapen / radio / målmarkörer e.dyl därutöver (förutom sina personliga vapen naturligtvis). Bärs tills dom etablerat sitt OP och kan börja bevakningen eller eldöverfallsförberedelserna.

Vad har du för aspirationer? SOG eller...

[Mitt eget lastrekord vill jag minnas var 33,7 kg för hela ryggan. + kamera, vattenflaska och Gandalfstav...]
 
Näe inge sånt - semester - haha

Just inne i stad dygn 9 efter att ha provat och bära 38kg nästan 3 dygn med en och en halv rätt frystorkad rätt på totalt max 800-900 kcal.+ kaffe

Jävla missär vad trött man var sista dygnet ,300m åt gången sen en slurk vatten.
10km sista dygnet totalsträcka.

Sen gick jag loss på nödprovianten och körde 9km på 3 timmar med 36kg - och detta med höjdmetrar på +400-400m.
 
Äppelnäsgrund

En härlig tur på upplandsleden till Härjarö äppelnäsgrund
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    43.4 KB · Visningar: 419

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.