• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Undran om tonåringar på utsidan

Hej!

Jag heter Tomas ochbor i umeå och är 19 år gammal..

Så nog finns det väl ett par.
Men jag är osäker om det känns som det spelar så stor roll :) Så länge det finns en ömsesidig respekt mellan vi och dom :D

*ducka*

Re: Kompisar som ej är med på siten

filto338; sa:
Har kompisar som också är i åldern 21-22 som inte är med och aktiva här på siten. De är av blandat kön. Jag tror det är så att har man en gång hittat en grupp och förening som man trivs ned så söker man sig inte vidare.
Man vet ju inte villka som är intresserade av friluftsliv rent generellt heller. Det är ju som så att många som är intresserade av friluftsliv faktiskt inte visar detta på fritiden, eftersom man riskerar att få en tönt/idiot-stämpel då. Då menar jag inte att man ka äga en gtx jacka utan allmänt vad man ger uttryck för.
Måste tacka siten. Det var igenom denna site jag träffade några av mina bästa friluftskompisar. Det var genom dessa den riktiga friluftsgnistan tändes igen.
Själv försöker jag dra med folk i en frilufts-studentförening på Liu. Vi har grymt kul ihop:)

Filip 21 och fortfarande "ungdom"?

Feel free att dra med mig! Fast jag räknas väl knappast till ungdom längre...har ju fyllt 25 *host*

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Re: Re: Kompisar som ej är med på siten

Eviless skrev:
filto338; sa:
Har kompisar som också är i åldern 21-22 som inte är med och aktiva här på siten. De är av blandat kön. Jag tror det är så att har man en gång hittat en grupp och förening som man trivs ned så söker man sig inte vidare.
Man vet ju inte villka som är intresserade av friluftsliv rent generellt heller. Det är ju som så att många som är intresserade av friluftsliv faktiskt inte visar detta på fritiden, eftersom man riskerar att få en tönt/idiot-stämpel då. Då menar jag inte att man ka äga en gtx jacka utan allmänt vad man ger uttryck för.
Måste tacka siten. Det var igenom denna site jag träffade några av mina bästa friluftskompisar. Det var genom dessa den riktiga friluftsgnistan tändes igen.
Själv försöker jag dra med folk i en frilufts-studentförening på Liu. Vi har grymt kul ihop:)

Filip 21 och fortfarande "ungdom"?

Feel free att dra med mig! Fast jag räknas väl knappast till ungdom längre...har ju fyllt 25 *host*

Det är lugnt kolla bara in på den här sidan http://www.studorg.liu.se/vild/
är kan du se alla våra aktiviteter och liknande. Vi har en epost-lista som fortlöpande skickar info til de som är anmälda på den. Det går att anmäla sig via hemsidan Är det nåt så släng bara iväg ett mail. Man behöver inte vara studerande och det finns fler i din ålder om du är orolig. Åldern spelar ingen roll i sådana här aktiviteter man kan ju ha kul tillsammans ändå :). Har du nåt kul på gång så skicka mig ett mail bara.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips