Underwater Kinetics?

I ett anfall av snällhet skänkte jag bort min mini Underwater Kinetics reservlampa föregående vandring. Nu har jag varit runt på frilufts- och dykbutiker i Stockholm, men finner ingen ny någonstans. Känner någon till var jag kan finna en ny, minsta modellen, den med 2 st. AAA batterier?

Mvh Raskesven

Hej Dan.

Tyvärr vet jag inte någon återförsäljare i Sverige idag. Det kan vara värt att göra en sökning genom tex Google.

Om det inte skulle hjälpa så kan du maila Peter Hjortberger på Fällkniven i Boden. De var deras generalagent tidigare. De har dock slutat med det pga den satsningen på den egna knivtillverkningen.

Du skulle dock ändå kunna skicka ett mail till dem och fråga om tips.

~Paul~

http://www.fallkniven.com/sv_index.html

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Är...

det en sån här ?
bild.asp

Har för mig att jag såg en på Wildmarksshopen här i Luleå, du når dem på 0920-100 52...de har en webbsida åxå men hittade ingen UKE (som modellen heter) där...

/Anders B

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Fina fisken, där var den ju, tack för det. Getout tar 170 spänn och Silvergran 134 spänn för lampan.

Inte för att det spelar någon roll för mig men som anekdot..Getout anger vattentät till 150 m djup och Silvergran till 50 m.

Raskesven

Re: När...

brook; sa:
du ska ge bort nästa bra-iga friluftspryl så står jag först i kön ! ;)

/Anders B
Nja, vissa specifika krav måste vara uppfyllda. Du måste vara 14 år, och med verkligt bedjande blick göra klart för mig att det känns lite ruggigt att gå ut själv mitt i natten i mörka granskogen och söka upp en bra plats....;)

Raskesven

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.