• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

UH-Lista

Men det förtar inte den andliga sanningen att den som bär tungt lever närmare sanningen.

Även utan att länka till "den farliga verklighetens bilder" vill jag berätta att ni som fyller era gamla lätthål i tandborstarna med bly nu, ni har just omvänts.

Välkomna till UH
 
Ähhh .. länka till bilder i stället det går lika snabbt att kolla.

Å nu har Utsidan blivit som facebook.

"Utsidan har, om inte annat avtalats, rätt att utan särskild ersättning använda text och bilder som publiceras på Utsidan, delvis eller i sin helhet, i redaktionellt material och/eller i marknadsföringen av Utsidan."

Detta var en regel som modifierades en gång. Nu är den tillbaka. Nu raderar jag mina bilder och går och läser Facebooks regler.

Dyngbaggen är bra, det både rullas och snackas dynga. Dessutom är det en hieroglyf och kan anvädas som man vill.
 
Jag tolkar Rungás bild som att han råder oss....





...att bära med oss ett eget fjällmassiv!

Genialt, Rungá. Om inte vandraren vill bära packingen till berget, så får vandraren bära hem berget. Du är i sanning vår vishetslärare.
 
Kan man formpressa in en Dyngbagge i en 10 kgs kanonkula sâ tror jag att vi kommit ett bra steg närmare den slutliga designen pà UH-klanen BLY-TUNGs synliga logga.

Kan man bära med sig berget har man naturligtvis kommit ett mycket lângt steg närmare andlig fulländning och nirvana.

Slutligen kan jag rekomendera (i brist pà kanonkulor) att man bär med sig kidsen pà ryggen fram tills dess de fylller sisàdär en 18-19 âr.


c5fdf53a8c16ff0af9d3a9fe47a89de0.jpg
 
Av den här tråden verkar UH vara mycket mycket djupare än UL. Mer av en spirituell rörelse än UL iaf. Det verkar vara svårt att hitta lämpliga vågar för de riktigt tunga. Har sett truckar med någon form av våg på, det kanske vore något för sällskapet?
 
Raderatraderatraderat.

(Hm, så nu att jag i min iver att komma över tio tecken gjorde oavsiktlig reklam. Sorry. Ungerfär som "jag hänger upp hinkar i taket", fast i text.)
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.