TV - Sylarnas fjällstation

Hej
Nån som vet om det finns TV på Sylarnas fjällstation? Ska vara där med min brorson samtidigt som EM-finalen i fotboll vilket han är intrsserad av att se?

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Ganska bra egentligen

Tack för svar. Brorsonen får klara sig utan EM-final. Faktsiskt skönt att det är TV fritt. Ännu trevligare om det vore mobilfritt också men jag har för mig det är bra mottagning runt Sylarna.

Kul ämne. Först kommer han med släktingen som vill se TV (typ, jag känner en som har problem med...), och får genast moralsvaret att nej det finns det inte som tur är ( i och för sig ett korrekt svar, men varför måste utsidan alltid skriva till att det är bra?). ;)

Christian

Jag tyckte nog jag såg en TVantenn på personalbsotad sist jag var där men jag har inte sett någon TV i göstutrymmena och så vill STF att det ska förbli.

/Patrik

Som sportfåne är ju TV nåt man vill förtränga och ej bli påmind om, speciellt som jag ska upp när det är OS. Därför lät jag kanske lite politiskt korrekt.

13 år senare....har det kommit upp någon TV som visar fotboll på Sylarnas fjällstation? Måste ju ändå vara fler än jag som är medtvingade ut i naturen som vill se lite fotboll och ta en öl på kvällen? 😅

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips