Treriksröset - Smygehuk på cykel

Hej!

Har funderingar på att cykla genom vårt avlånga land i sommar(Juli/Augusti). Tänkte kolla runt om det är någon annan som är sugen på samma sak och iså fall göra sällskap. Hade tänkt mig en totaltid på allt mellan 9 och 14 dagar beroende på omständigheter. För att göra det något så bekvämt hade jag tänkt mig "följebil" för att underlätta färden!

/Dennis - Gävle

Tjenare,

Jag och en vän har också tänkt cykla mellan dessa platser i sommar men vi tänkte ta ca 20-25 dagar på
oss. Stanna lite här och där som man känner för, hälsa på folk osv.

Har du tänkt köra helt utan packning?

/Per - Ume

Willey; sa:
Hej!

Har funderingar på att cykla genom vårt avlånga land i sommar(Juli/Augusti). Tänkte kolla runt om det är någon annan som är sugen på samma sak och iså fall göra sällskap. Hade tänkt mig en totaltid på allt mellan 9 och 14 dagar beroende på omständigheter. För att göra det något så bekvämt hade jag tänkt mig "följebil" för att underlätta färden!

/Dennis - Gävle

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
Jag har cyklat denna sträcka

Cyklade tillsammans med min flickvänn från Treriksröset - smygehuk för 2 år sedan. har ni funderingar så hör av er till mig på:

Stellan.kristiansson@t-systems.se

Kan starkt rekommendera det. En fantastisk upplevelse. det tog 23 dagar varav 3 var vilodagar.

Mvh

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips