• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Träningskompisar i Skåne

Hej!

Jag heter Madelene och söker efter träningskompisar i Lund/Malmö området. Jag tränar just nu inför Vasaloppet och ska dessutom göra den svendska klassikern i år är det tänkt. Jag löptränar, åker rullskidor och styrketränar mestadels nu, men jag är även intresserad av multisport och har deltagit i några tävlingar.
Hade varit kul att ha någon att träna med och som kanske har liknande mål.

//Madelene
 
Hej Madeleine!
Jag har ganska nyligen börjat träna "ordentligt" och är väldigt sugen både på multisport och att göra klassikern (eller först tjejklassikern för att bara prova på). Jag hade som mål att springa stockholm marathon i juni nästa år, men för tillfället är mitt knä paj och alla planer ligger på is. Jag vet inte riktigt när jag kommer att kunna börja träna igen och det är frustrerande! Men jag VILL komma igång så snart som möjligt! Problemet är att eftersom jag är ny på det mesta, har jag ingen utrustning. Är man dessutom student, är det inte lätt att få ihop ekonomin, så jag lär inte kunna skaffa grejer på ett bra tag heller. Egentligen ville jag göra tjejklassikern nu 2005, men jag insåg att jag inte hade råd med allt (resa, anmälningsavgift, boende, utrustning).
Hur som helst är jag intresserad av att träna, så fort mitt knä blir bra!
Mvh
Jane
 

Liknande trådar


Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.