Jag köpte mig en Airfryer med torkfunktion för ett tag seden. Och nu har jag börjat att torka lite i den. Jag började med Chili och Oregano, det kanske inte är det häftigaste med det var roligt att testa. Och jag ska försöka att ge mig på kött/kyckling framöver.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Torka mat i Airfryer.
- Trådstartare Jazzy
- Start datum
De nya tallrikarna, skålarna och muggarna packas smidigt och kompakt ihop med Trangias klassiska kök. Ta chansen att vinna och testa serien!
2000 för Airfryern, med det finns flera program på den. Och det var jätteenkelt, bara skiva upp och lägga i airfryern, välja temp och tid.Vilken prisnivå och hur enkelt är det?
Ja, det var kul, men jag är nybörjare. Jag lär mig lite i taget.Kul att torka mat, finns ju mkt info från experter här på utsidan. Mitt tips är att prova små mängder av olika saker, och sedan blöta upp och laga till nästa dag. För att testa. Det som blir bra kan man sen torka lite större mängder av ..
Aktuellt
ANNONS
Snälltåget – på räls till äventyret
Möt Snälltåget på Outdoor Festival 2026 – som tar dig till friluftsdestinationer i Sverige och Europa. Som festivalbesökare får du 10% rabatt.
Jo, om du kör på airfryerläget, men jag kör på torkningsläget när jag torkar. Helt logiskt.Cirkulerar inte en airfryer luften? För torkning vill man ju ventilera bort fukten.
avslutat250428
Avslutat
Torka kött är riktigt intressant. Det är supergott att karva och äta det som snacks.
avslutat250428
Avslutat
Det är ingen skillnad alls mer än storleken.Jag är redan innan skeptisk till Airfryers ska erkännas. Vad gör denna som inte en vanlig modern ugn (som väl alla numer har nån typ av fläkt) gör?
Airfryern är betydligt mindre än en varmluftsugn, vi har kollat upp det i vintras när vi skulle köpa en airfryer.
Det blev inget köp för vår varmluftsugn har exakt samma funktioner och vi behöver inte fler köksmaskiner som bara ligger och tar plats.
Är det nåt spjäll som öppnas då så luften inte längre cirkulerar eller?Jo, om du kör på airfryerläget, men jag kör på torkningsläget när jag torkar. Helt logiskt.
Jag kan inte det tekniska, men det låter annorlunda när den torkar mot när den airfryar.Är det nåt spjäll som öppnas då så luften inte längre cirkulerar eller?
Liknande trådar
- Svar
- 10
- Visningar
- 4 K
Dela: