Torgvante

Söker ett par helt vanliga torgvantar i ylle men hittar inga! Det jag hittar är antingen stora åbäken i fleece eller kulörta damvarianter från typ HM Jag vill ha ett par relativt tunna i grå ull a la luffarvantar, det är inte många trådar kvar nu i mitt gamla par! Nån som vet vart dylika saluförs?

dom fixar du själv store karl !

Sno ett par gamla långa ullsockar från de gamle, de gömmer dem längst ner i någon byrå.., sedan klipper du o syr ihop !

Bilagor

• torgvante.jpg
    torgvante.jpg
    28.7 KB · Visningar: 829

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Har funderat i dom banorna men vill ha mer formsytt (stickat!) för att sitt bra på handen, och att sticka är ingen av mina starkare sidor...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips