topeak pump

Jag är ute efter en cykelpump och funderar på en fotpump. De små tycker jag bara är jobbiga att pumpa med och dessutom har jag inget behov av att bära med mig pumpen när jag bara cyklar till skolan, 1-2 mil beroende på om jag tar en sväng förbi stan.
Så jag undrar om någon provat Topeak Joe Blow, ska finnas på cykelcity. Borde ha varit och kollat på den men det blir aldrig. Jag tycker inte att det verkar vara värt att lägga ut mer pengar på nåt man nästan aldrig använder. Så vad har jag för alternativ?

Jag kan bara säga att TopPeak står för bra kvalitet! Jag tror inte du blir missnöjd med den pumpen. Speciellt när, som du skrev, du sällan kommer att använda den.

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
SKS fokpump

SKS gör förmodligen fotpumparnas fotpump. Heavy duty med pumphus i gjutjärn! Finns på bl.a. Cykelcity och har sett lika dan ut i ca 20 år! Reservdelar finnes!

/Niklas

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips