• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

tjejgrupp

hej igen!
jag har fått lite mail på mitt förra inlägg och det verkar faktiskt finnas fler som känner som jag!

en idé jag har (som kanske verkar löjlig, men ändå) är att starta nån slags tjejgrupp, ett litet tjejgäng helt enkelt, som kan ses nån gång i veckan för att hitta på nåt kul ihop. speciellt nu till sommaren så finns det ju massor av skoj aktiviteter man kan göra tillsammans. man kan segla eller paddla, bowla eller spela biljard, åka på cykelturer, picknicks, tälta ja gud vet vad. sen är det ju kul om kemin stämmer och då kan man ju ta ett par trevliga rödvinskvällar med lite tjejsnack också.

som sagt, känner du att du gärna vill träffa lite nya aktiva tjejkompisar så är det bara att skicka iväg ett litet mejl som en oljad blixt så hör jag av mig.

//sara
 
trevlig idé

Låter som en trevlig idé. Jag ska vara i stockholm över sommaren och det kunde vara kul med lite trevligt sällskap eftersom jag inte känner så många där. Du kan nå mig på karin.henrikson@gmail.com
 
hur går det här???

Hej
Jag mailade för ett tag sedan och inte fått svar... nån annan som har hört nåt från hon som startade tråden?
 
Re: hur går det här???

hej alla!

jag har fått lite mail från några olika tjejjer på utsidan och jag ska nu försöka att ta tag i detta och styra ihop något i mitten av juli...
jag tycker verkligen att det skulle vara jätteroligt om man kan ta tag i kragen och faktiskt göra verklighet av den här idén! skulle vara superroligt att få ihop ett kul litet gäng... det roliga är att dom flesta som skrivit har ungefär samma inställning, så det kan nog bli bra det här!

nu skickar jag ett mail till er som svarat mig för att stämma av lite när ni har lust att ses och om ni har några roliga idéer på vad man kan hitta på.

jag åker på roadtrip till usa nu en månad, där ska jag bla åka helikopter i grand canyon och testa rafting (för nybörjare, haha) det ska bli superkul!
jag har även tagit kontakt med en kitesurfingkurs på gotland och ev boende, så är det nån som skulle tycka det vore kul att hänga på till gotland å testa kitesurfing för första gången i livet skulle det också vara jättekul!
något jag gjort ett par gånger, men inte är bra på, är att segla. så jag kollar även upp om det finns möjligheter att på något sätt få tag i en båt man skulle kunna lära sig på. fler som skulle tycka det vore kul?
sedan har jag varit och kollat upp träningskort på vertikal som är en klättringsklubb i sundbyberg, det är helt nybyggt å fräscht med sveriges högsta klätterväggar. i ett kort ingår klättring och gym. fler som vill klättra?

nu ska jag inte häva ur mig all min inspiration mer, utan ge er en chans att svara...
ha det så bra och glad sommar!!
//sara
 
Ja, det vore kul att följa med någon gång, det är ju bra förbindelser mellan Stockholm och Uppsala.. tänkte mest att det kan bli bökigt om ni ska ut och cykla eller så.. men självklart vill jag hänga med någon gång! Det är ju som sagt en kanonide´!
 
Jättekul!

Jag är gärna med och hittar på något kul! Är relativt ny i Stockholm och har för närv fullt upp med cykelträningen. Men efter Vättern är jag ledig!
 
Det sämsta jag läst någonsin på Utsidan

Din ide är det inget fel på men tyvärr måste jag säga att din profil är den sämsta jag läst på detta forum. Är du säker på att du inte ska skicka ditt "CV" till Big Brother 2007?

Sorry, Stefan
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.