• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Tjejen på Addnatures nyöppning 2011-05-13 [Efterlysning]

Det är inte så lätt att finna ord alla gånger, och desto svårare kan det bli då man blir tagen av situationen. Det blev jag av dig söta brunett på Addnatures nyöppningsdag precis vid öppnandet på Söder. Du vet vilket plagg jag hjälpte dig med, och vad vi sa till varandra. Skulle gärna vilja ha kontakt med dig. (grepp efter halmstrå, jag vet, men försöka duger) :)
 

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Liftade en gång med en kvinna som var väldigt trevlig och hjälpsam. Många personer har faktiskt varit det men i det här specifika fallet var det extra trevligt att lifta och det bjöds tillochmed på husrum. Något jag ångrat sedan dess (1999) var att jag inte tog någon kontaktuppgift. Sedan dess har jag faktiskt varit bättre på det på gott och ont. Så det är mitt tips! Våga fråga. Man har kanske bara en chans i livet att träffa just den personen. Oavsett vad det leder till.
 
Det framgår inte om det handlar om två kunder eller om kunden har hjælpt førsæljaren att nå upp i hyllan eller rent med tekniskt tips. Ganska ofta man vet mer æn personalen. Detta måste vi få svar på.

Kolla upp kreditkortet, kolla eniro, smyg efter om kvællen. Ær det proffsigt? Nope.
 

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips