Det är inte så lätt att finna ord alla gånger, och desto svårare kan det bli då man blir tagen av situationen. Det blev jag av dig söta brunett på Addnatures nyöppningsdag precis vid öppnandet på Söder. Du vet vilket plagg jag hjälpte dig med, och vad vi sa till varandra. Skulle gärna vilja ha kontakt med dig. (grepp efter halmstrå, jag vet, men försöka duger) 
-
Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tjejen på Addnatures nyöppning 2011-05-13 [Efterlysning]
- Trådstartare svejan
- Start datum
Lästips
ANNONS
Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro
Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...
Hur gick det?
Träffade själv en mkt vacker tjej på addnature, söderbutiken för ngt halvår sedan. Var dock lite för feg...
Liftade en gång med en kvinna som var väldigt trevlig och hjälpsam. Många personer har faktiskt varit det men i det här specifika fallet var det extra trevligt att lifta och det bjöds tillochmed på husrum. Något jag ångrat sedan dess (1999) var att jag inte tog någon kontaktuppgift. Sedan dess har jag faktiskt varit bättre på det på gott och ont. Så det är mitt tips! Våga fråga. Man har kanske bara en chans i livet att träffa just den personen. Oavsett vad det leder till.
Håller helt med Jan, speciellt när det gäller friluftstjejer. Då är det kungskobramode som gäller då de är extremt sällsynta i fritt tillstånd 
// Jocke
// Jocke
Finns hur många som helst men om de samtidigt inte ska vilja ha barn blir de en bristvara.
Men alltså, han hjälpte en tjej så han jobbar ju själv där och inte tjejen 
Det framgår inte om det handlar om två kunder eller om kunden har hjælpt førsæljaren att nå upp i hyllan eller rent med tekniskt tips. Ganska ofta man vet mer æn personalen. Detta måste vi få svar på.
Kolla upp kreditkortet, kolla eniro, smyg efter om kvællen. Ær det proffsigt? Nope.
Kolla upp kreditkortet, kolla eniro, smyg efter om kvællen. Ær det proffsigt? Nope.
Ær det proffsigt? Nope.
I krig och kärlek så...
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg