Tips på virtuell kajakporr?

Hej!

Jag är ju lite för feg och lat för att ge mig ut och paddla så här års. I stället ägnar jag (sedan flera år tillbaka) vintern åt fåtöljpaddling.

Men alla bilder är så himla harmoniska och naturromantiska. Någon som har tips på hemsidor med lite mer action?

Jag har fortfarande inte gått så långt att jag har köpt någon amerikansk kajakporr-dvd. Tänkte att det kanske finns någon motsvarighet på nätet... Några galna kajakklubbar som riskerar sina liv i surfen?

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Wow!

Det var verkligen finfina bilder!

Han måste ha kameran hängande runt halsen hela tiden. Och betydligt bättre balans än jag... :)

Tack för tipset!

Kan rekommendera dvd-filmen "This is the sea" av Justine Curgenven. Kajakporr på hög nivå! Finns att beställa bl.a. hos Skim.

/Andreas

Mer kajak action!

Nämnda film 'This is the sea' och ännu mer actionbetonad havskajak film (Tsunami rangers) visas på Göteborgs kanotförening nu den 3:e Februari. Se annat inlägg för detaljer.
Välkomna!
Mvh Johan Linder

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips