tips på lätt daypack

InterSport säljer nu en ryggsäck på ett antal liter för 150:- som jag tror kommer att fungera ypperligt som daypack för exempelvis toppstigningar eller vid andra tillfällen då man för stunden vill lämna sitt läger för en lättare vandring. Ryggsäcken går att rulla ihop till storleken av ett par sockor och väger 144 gram.

cyanopsis; sa:
InterSport säljer nu en ryggsäck på ett antal liter för 150:- som jag tror kommer att fungera ypperligt som daypack för exempelvis toppstigningar eller vid andra tillfällen då man för stunden vill lämna sitt läger för en lättare vandring. Ryggsäcken går att rulla ihop till storleken av ett par sockor och väger 144 gram.

Vad heter den?

// Jocke

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.
Joakim Ambrosson; sa:
cyanopsis; sa:

Vad heter den?

// Jocke

Det är Inter Sports egna märke.. så den har inte något speciellt namn. Kommer dock i en liten påse. De har en sorts handväska i samma "serie".

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips