Tips på återförsäljare (marmot Easylight 2p)

Hej på er!

Skall inom snart ut på en cykelsemester tillsammans med min sambo och behöver ett litet mindre tält för en rimlig peng!

Valet har fallit på ett Marmot Easylight 2p, men frågan är VAR kan jag köpa det?? Har kollar runt på både Addnature (som inte verkar ha det inne) och andra webshoppar!

Så vet du var det finns.. är du tokhygglo om du skulle vilja berätta det för mig :)

//C

Fjällskog

Såg för några veckor sedan att Fjällskog i Uppsala hade en i skylten.....

Själv köpte vi precis Bergans Kompakt II som vi tycker är ett toppen småtält. Nästan 2000Kr förvisso.

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Skall tydligen sluta tillverkas??

Var inne på Naturbolaget här i växjö idag och under tiden jag var där så ringde dom till agenten i sverige som uppgav att det fanns inte några sådana tillgängliga och modellen inom en snart framtid skulle utgå när Marmot gör om sitt tältprogram. Så det blir till att ringa karlstad och övriga imorgon o se om dom kan skicka det till växjö!

Tack för alla svar!

//Calle

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips